You will find in this section speeches, talks and presentations given by AMF senior executives and members of the AMF Advisory Board.

November 21, 2019

Speach at the Commission parlementaire concernant la fuite de données personnelles chez Desjardins(pdf - 165 KB)This link will open in a new window par Me Louis Morisset, AMF President and CEO. (Available in French only)

May 1, 2019

Speach at the Rencontre avec l'Autorité(pdf - 158 KB)This link will open in a new windowUpdated on 1st May 2019Allocution de Me Louis Morisset, président-directeur général de l’Autorité, dans le cadre de la Rencontre avec l'Autorité — 2019 of Me Louis Morisset, AMF President and CEO. (Available in French only)